Thursday, August 23, 2007

融化 (Melt)

你占据了我的思绪,控制了我的灵魂,你的笑容萦绕在我的心头,挥之不去。然而,羞涩的我,无法提起勇气,向你诉说我火热的内心情感,我也深怕你的回复,你的反应,会让我心碎。有谁可以帮我脱离这个窘境呢?梦里看见一个熟悉的身影,几度回首,让我神魂颠倒,我已无法自拔,梦里的女孩真的是你吗?

文:starry_knight, Yefei

With every single beat of my heart, you occupy my thoughts and my soul. Your single smile forever appearing in my mind. The shyman that I am, can never find the courage to express my burning desire for you. For every step that I take, I fear your rejection. Who, can deliver me from this plight? In my dreams, a glimpse of your silhouette leaves me wondering if you are real.

By Jason Chen

No comments: